2012-07-11

Berlin Day IIX (Toast & Jam)



 Hallo :)
Und hier MEIN letzter Tag in Berlin. Leider musste ich am Abend wieder zurück in die Heimat, da ich heute (Montag) wieder zur Schule musste. Aber trotz der kurzen Zeit hatten wir sehr viel Spaß und ich habe viele neue, tolle Ecken in Berlin kennen gelernt! Ich freue mich das ich in Kürze wieder nach Berlin kommen werde. 
Und nun der Sonntag, an dem wir die ganz tolle Fashion Fair "Toast & Jam" besucht haben. Hier mussten wir zwar Eintritt bezahlen, doch die 4 € haben sich absolut gelohnt! 


Hi Guys!
Now MY last day in Berlin. Sadly I had to go home the last evening because I had school today (Monday). But despite the short time I had very much fun and I discovered many new, wonderful places in Berlin! I am glad that I will visit Berlin again in the next weeks.
And now the Sunday. We visited the Fashion Fair "Toast & Jam" this is a Vintage Fashion Show and Fair with many interesting people and clothes. We had to pay 4 € entrance but it was totally worth it!





Our way through Berlin-Kreuzberg:


The Umspannwerk Kreuzberg from the outside:


Some impressions from the Toast & Jam Fashion Fair:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen