2012-02-23

Inspire

As I often say: for me fashion is not just clothing but also a way to express my personality. That's what I'm doing with my pictures/painings as well. At the moment I'm looking for an inspiration for a still life. I don't wanna only draw fruits and stuff like that like everyone does. It should be originally.

Here you can find some of my ideas:





Wie ich es oft betone: Mode ist für mich nicht nur Kleidung sondern auch eine Art seine Persönlichkeit auszudrücken. Dies tue ich auch durch meine Bilder/Gemälde. 
Momentan suche ich nach einer neuen Inspiration für ein Stillleben. 
Ich möchte nicht nur Obst und ähnliches malen, wie es jeder tut. Originell soll es sein. 

Hier ein paar Inspiration:





Do you have any other ideas?


Hättet ihr noch Ideen? 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen