2011-11-20

The Ups And Downs Of Life

Today I've seen the actual show in figure skating an I've immediately thought: "Man, I'd love to do skating right now." And since the ice will be built up soon, I thought, why not increase the anticipation by getting the ice-skating shoes out of the box. 

I am also considering hard, if I shoult got to the sfigure skating hall on the weekend. Let's see if I've the time or not, because currently I have so many things to do from tests and homework to my prom dress! Speaking of the dress, I wanted to give you an extra update. My dress is almost finished. You're going to see the complete Outfitt when I post the picture of the Christmas ball.
s
Zufälligerweise bin ich heute auf die letzte aktuelle Show im Eiskunstlauf gestoßen und habe mir sogleich gedacht: "Mensch, Schlittschuh laufen wäre auch mal wieder toll" Und weil sowieso bald die Eisfläche bei uns aufgebaut wird, dachte ich mir, wieso nicht die Vorfreude vergrößern und die Eiskunstlaufschuhe schon mal aus der Kiste holen. 

Ich bin außerdem stark am überlegen, ob ich nicht mal am Wochenende in irgendeine Eishalle fahre. Mal schauen was sich ergibt, ich bin momentan total ausgebucht. Von Klausuren über Hausarbeiten bis hin zu meinem Ballkleid! 
Da wir gerade von dem Kleid sprechen, wollte ich euch zusätzlich ein kleines Update geben. Mein Kleid ist so gut wie fertig. Das komplette Outfitt bekommt ihr dann auf dem Bild zum Weihnachtsball zu sehen. 
s

[More after a click // Weiteres nach einem Klick]


ice-skating shoes out of the box 



appendages of my prom dress 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen